Subscribe Us

header ads

Δημιουργία αυθεντικών αφηγήσεων αντίκτυπου

https://emake.gr/wp-content/uploads/Δημιουργία-αυθεντικών-αφηγήσεων-αντίκτυπου.jpg


Δημιουργία αυθεντικών αφηγήσεων αντίκτυπου






ΕΝΑεφαρμογή επωνυμίας και τεχνογνωσίας αφήγησης για αντίκτυπο





Οι ομάδες μάρκετινγκ και επικοινωνίας στους 40+ οργανισμούς χαρτοφυλακίου του Ιδρύματος Autodesk έχουν μια ακόρεστη όρεξη για αφήγηση ιστοριών για τις μοναδικές καινοτομίες τους. Οι ιστορίες τους αφήνουν έμπνευση σε άτομα, δωρητές, επενδυτές και καινοτόμους – λαμπερά με την ευκαιρία να δημιουργήσουν έναν πιο βιώσιμο, ανθεκτικό και δίκαιο κόσμο.





Στο Ίδρυμα Autodesk, η ομάδα Marketing & Communications μας συνεργάζεται με το χαρτοφυλάκιο για να ενισχύσει τις ιστορίες πίσω από τις καινοτομίες τους, χτίζοντας την ευαισθητοποίηση με νέο κοινό. Πέρυσι συνεργαστήκαμε με κορυφαίους επαγγελματίες του μάρκετινγκ στην Autodesk για να παραδώσουμε ένα εικονικό μάθημα επωνυμίας και αφήγησης που έφερε στην επιφάνεια αφηγήσεις αντίκτυπου σε όλο το χαρτοφυλάκιο.





Εργαστήρι επωνυμίας και αφήγησης





Ο Keith Chamberlain, Associate Creative Director και ο Darren Brooker, Brand Strategist, ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν την εμπειρία τους στην οπτική ταυτότητα, το branding και την αφήγηση με το χαρτοφυλάκιο του Autodesk Foundation. Κατά τη διάρκεια πέντε μηνών, ο Keith, ο Darren και μια ομάδα 10 pro bono συμβούλων μάρκετινγκ παρέδωσαν ένα δυναμικό μάθημα επωνυμίας και αφήγησης σε εννέα άτομα για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην αφήγηση και να προωθήσουν τις αφηγήσεις επιπτώσεων των οργανισμών τους.





Έξι οργανισμοί χαρτοφυλακίου, οι Splash, ISAIC, Build Health International, Build Change, Sangam και Kheyti πραγματοποίησαν μια βαθιά βουτιά στις βασικές αρχές της αφήγησης προτού εργαστούν σε αφηγηματικές ιδέες με τη κοόρτη τους. Μεταξύ των μαθημάτων, οι συμμετέχοντες βυθίστηκαν σε μια σειρά προσαρμοσμένων εκπαιδευτικών βίντεο και συναντήθηκαν με συμβούλους για να συζητήσουν έννοιες και να αρχίσουν να τις εφαρμόζουν στο μοναδικό τους πλαίσιο.





Εκτενείς αφηγήσεις





Μετά από πέντε μήνες, η ομάδα μοιράστηκε τις τελευταίες της αφηγήσεις, οι οποίες έκτοτε υλοποιήθηκαν σε συναρπαστικές ιστορίες σε ετήσιες εκθέσεις, εργαστήρια, pitch decks, βίντεο, ομιλίες και ιστολόγια. Τα θέματα κυμαίνονταν από την ισότητα των φύλων και την κλιματική αλλαγή έως την ανάπτυξη εργατικού δυναμικού έως την πρόσβαση στο οξυγόνο και τον ρόλο των βιοϊατρικών μηχανικών κατά τη διάρκεια του COVID-19.





«Αυτή η εμπειρία άλλαξε τον τρόπο που προσεγγίζω την αφήγηση γιατί απέδειξε την αξία της στρατηγικής και μεθοδικής χαρτογράφησης μιας ιστορίας ως πρώτο βήμα. Αν και αυτό είναι κάτι που ήξερα, αυτό το εργαστήριο ήταν μια καλή υπενθύμιση ότι όταν ξεκινάτε με το να σκέφτεστε τα «τι», «γιατί» και «πώς» και σχεδιάζετε τους τρόπους με τους οποίους θα τα μεταφέρετε, η διαδικασία συγγραφής του Η ίδια η ιστορία είναι πολύ πιο εύκολη».

Olivia Duggan, Υπεύθυνη Επικοινωνίας στο Build Health International




Μέσω αυτού του Εργαστηρίου Brand and Storytelling, οι pro bono σύμβουλοι της Autodesk καθιέρωσαν μια κοινή γλώσσα και ένα πλαίσιο για μελλοντική εργασία με οργανισμούς χαρτοφυλακίου. Στο επόμενο εργαστήριό μας, θα εξερευνήσουμε παρόμοιες έννοιες επωνυμίας και αφήγησης, αλλά επεκτείνουμε τον ρόλο του συμβούλου για τη δημιουργία μακροπρόθεσμης υποστήριξης μάρκετινγκ για οργανισμούς που αναζητούν μια σχέση καθοδήγησης 1:1 για εκτεταμένη χρονική περίοδο.





Για οργανισμούς χαρτοφυλακίου που ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στην αφήγηση ιστοριών, στείλτε email στον υπεύθυνο επιτυχίας του συνεργάτη σας για να τους ενημερώσετε ότι ενδιαφέρεστε για το εργαστήριο.





Διαβάστε περισσότερες ιστορίες σχετικά με τον αντίκτυπο της κλιμάκωσης στο χαρτοφυλάκιο του Autodesk Foundation εδώ.



https://emake.gr/%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%b1%cf%85%ce%b8%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%b1%cf%86%ce%b7%ce%b3%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%cf%84/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια